lata jag

Jag är så lat när det gäller städning och sånt. Efter typ 3 timmar med en massa pauser blev jag klar med städningen. Helt otroligt vad mkt man kan komma på som är viktigare. Typ som att baka chokladbollar, duscha och äta :P
Åt middag när Tim kom hem, köttbullar och macaroner. Vilade en stund, sen diskade jag medans Tim tatuerade. Tog även och passade på att börja packa ner sakerna i köket. Fast ha bara hunnit en låda, ska snart ta en låda till sen få vi se om det blir mer lr om vi ska ta resten i morgon. Puh jag tycker inte om att packa lr att flytta, jobbigt jobbigt jobbigt. Men vi måste ju ha större tills bebisen kommer.
Tim sa att han skulle massera min fötter sen, härligt, tur man har en pojkvän som är så snäll och gullig :) <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback