lördag

Va helt slut idag när klockan ringde, hade behövt sova några timmar till, men vi skulle iväg så va bara till att stiga upp, åt frukost och gjorde mig iordning, väckte Tim och fick upp han ur sängen. Gick hem till Tims farmor som bor bara huset tvärsöver här, va där en stund och hälsade på. Därefter blev det hem och mysa lite. Bleckman kom på en kaffe, och somvanligt när han är i närheten så få jag såna skratt anfall, fatta inte varför men varje gång :P När Bleckman hade gått tog jag hand om disken från igår, sen gjorde jag tomtegröt :) Tim skulle tatuera en så satt framför tv.en en stund, när Tim va klar gick han hem till Tobbe. Dom skulle spela tv spel och dricka öl och jag hade ingen lust att följa med och sitta och glo där. Så när Tim hade gått tog jag och bakade fransbullar, dom blev jätte goda :) Ska ta och packa en lr två lådor sen blir det ett bad, behövs för jag har så ont i ryggen idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback