Maginfluensa

Blev inte så bra när jag skulle passa Sebbe idag. Märkte från början ingenting, hade ju lite magvärk men trodde det va för att den växer så mkt nu. Så Sebbe kom hit och han ville spela tv spel och det såg rätt mulet ut så tänkte ja det kan han ju göra 1 timme lr nått innan vi går ut. Började känna mer ont i magen gick på toa och va redigt dålig i magen, men trodde det berodde på järntabletterna, blir jätte dålig i magen utav dom men det kommer bara i omgångar. Sa till Sebbe efter en stund att vi går ut till lekparken så det gjorde vi. Satt på bänken och kollade på han när han sprang och lekte, kände helt plötsligt att jag behövde spy. Så tog med mig Sebbe in och sen gick jag på toa, kom ingen spya men tänkte det är lika bra att ringa Mela, så ringde henne och sa att jag tror jag har fått maginfluensa så hon kom för att hämta Sebbe. När vi stod och pratade kände jag nu behöver jag spy så gick på toa och spydde upp ett jätte lass, usch va äckligt det va. Mela och Sebbe gick medans jag va på toa. Ringde och sa att jag inte kunde jobba, hann knappt lägga på innan jag spydde igen och sen har det hållt på hela morgonen fram tills nu. Fy fan för maginfluensa det är inget roligt som man vill ha. Ha nu lyckats så i mig lite glass och blåbärssoppa och det verkar som jag kommer få behålla det.
Ska kolla lite på tv, somnar väl säkert men gör ju inget. Tim kommer snart hem och då skulle han iväg och köpa cocacola till mig, det är bra när man har maginfluensa.
Hoppas ni andra har haft en bättre dag än mig

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback