Män som hatar kvinnor

Lägga sig tidigt sprack rätt bra igår. Tim frågade om vi skulle kolla på film, visst sa jag. Tänkte att jag säkert skulle somna ändå, vilket jag alltid gör till filmerna vi ska kolla på. Men så började vi kolla på män som hatar kvinnor och jag va helt fast, all trötthet bara försvann och jag ville inte ens gå på toa mitt i filmen. Den va ju helt fantastisk filmen inte tråkigt en sekund utan tiden bara gick och jag tänkte inte en enda gång på att jag tyckte den va tråkig. Jätte bra film och för er som inte ha sett den tycker jag att ni ska ta er tid och kolla på den.

Nänu får jag försöka piggna till innan Sebbe kommer. Filmen va klar 1.15 sen tog det ett tag för mig och somna och dom få timmars sömn blev självklart störda av att jag behövde kissa, dricka, vända mig och svettas. Humm
Ha en trevlig dag

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback