monstermos :P


Blev inget jobb idag, kände efter duschen hur dåligt jag mådde. Hade så ont i magen och sen hemsk halsbränna på det. Nä fy blev till att krypa ner jämte Tim i sängen och kolla på film. Tror det är så att jag har fått tillbaka magkatarren igen. Ha nämligen känt mig väldigt stressad på senaste tiden. Det där med svininflensan, om man ska ta vacin lr ej, hur farlig den är. Mkt med vad man ska hinna med att köpa till bebisen, som vi har tänkt äh det tar vi när det börja närma sig, men det närma ju sig så fort! Sen har det varit mkt med flytten, ronnebyhus som skulle hålla på att krabba med nyklarna och inflyttningsdatumet, sen golven som ska läggas i den nya lägenheten som dom inte ens har fixat. Nä jag stessa upp mig för mkt ibland och nu har det varit en sån period. Så har magvärken inte förändrats tills i morgon så få jag ringa vårdcentralen.

Åkte och handlade med Bleckman sen på kvällen, det behövdes. Blev en massa mat så nu slipper man handla på ett tag iaf. Blev nya krukor som vi ska ha i sovrummet i den nya lägenhten, så nu slipper man tänka på det.
Skulle ha kött och potatismos idag, då ville Tim att vi skulle ha karamell färg i moset, så blev grön potatismos hehe såg inte så gott ut, men det smakade iaf gott. Tim är för söt när han kommer på såna ideer,tur att han har fantasi :)
Blev apoteket innan idag, vi skulle köpa sånt där migrän nässpray till Tim, men det gick på ca 200 kr och det är lite mkt för två flaskor som man bara kan använda en gång. Så fick bli migrän tabletter i stället, och sen skoskavsplåster och järntabletter.
Nu ska jag och Tim snart lägga oss i sängen och kolla på film och bara mysa, lär väl somna i början av filmen så slut som jag är.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback