Nu är man bra igen :)


Va hemma idag med, lika bra det eftersom man aldrig vet hur man mår när man vaknar. Sov fram till 10.30 då någon drog igång med borrmaskinen, sen va man klar vaken. Steg upp åt frukost, kollade på tv och duschade. Sanerade toaletten med ;) Hehe nä men tog och sprejade hela toaletten med ajax badrums rengöring och lät verka i 30 min för att alla äckliga bacillerfrån när jag låg och spydde igår skulle försvinna. Illa när man har skräck mot sina egna baciller :P Bäddade rent i sängen så man få sova i lite frächa sängkläder, vill ju inte sova med dom som man har haft när man är sjuk. Mår faktiskt mkt bra idag,fick somvanligt bara den där lilla maginfluensa som jag alltid får och det ska man nog vara tacksam för, vissa ligger ju och spy i flera dygn!
Tog en promenad hem till farmor och farfar och åt lite mellanmål där, blev rostat bröd med mamerlad och farmors egna saft gott :) Satt och pratade om allt möjligt och sen kom Tim och hans pappa och hämtade mig. Va tvungna till att åka ner till det stället där vi beställde golven, smarthuvudena hade ringt till Tim idag och sagt att dom hade tappat bort lappen med vad vi skulle ha för golv. Men när vi kom dit så hade dom ju lappen där, herregud!
Åkte hem och gjorde middag, biff, potatis och löksås, löksåsen va väl ingen höjdare, men det kan inte alltid va bra.
Fick veta att vi skulle få mammas tvättmaskin idag med, tack snälla mamma :) <3 Ska bli så skönt att slippa tvätta ihop med flera andra personer.
Håller på att fixa naglarna nu, fick bli svart nagelack eftersom det är höst :)
Anledningen att jag har lagt upp en bild på min mage är för jag tycker den är så himla fin :) Jag är så glad för min graviditets mage, kommer nog sakna den väldigt mkt sen när Knubbisen är ute :P Hehe

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Jag är också glad för er skull... Har själv aldrig gillat att tvätta i tvättstugor...Och med den lilla bebisen blir det jätte mycket tvätt... Så det kommer att bli bra för er...KRAM/mamma

Postat av: Sara

Den är jätte fin magen.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback