Nya skoooor

Igår kom mina nya vinterskor, är helt förälskad i dom ;) Hehe. Har ju jätte fina vinterskor som mamma köpte till mig bara för något år sedan, men dom är högklackade och  nu när jag kommer gå höggravid känns det inte tryggt med högklackade. Det är så lätt att halka i dom och jag vill ju inte trilla och slå min skatt i magen. Så dom skorna få stå på hyllan i vinter och bara användas när vi ska iväg och jag vill vara fin :)
Har haft så ont i höger vadern i några dagarn nu, men har varit när jag varit ute och gått så har inte varit så orolig övr det. Kommer typ som kramper lr mjölksyra sen försvinner. Men igår så försvann det aldrig när jag hade varit ute och gått. Och när jag satt hos farmor och farfar blev det bara värre och det kändes som blodet inte kom ner ordentligt i benet. Blev jätte orolig och när jag kom hem ringde jag till sjukrådgivningen, va rätt säker på att jag fått en propp. Men tydligen va det normalt att det blev så när man är gravid så hon sa att jag skulle sitta med benen hög och sen få någon att massera det. Så sitter här med benen på en pall med massor med kuddar, Tim ska få massera när han kommer hem från jobbet. Igår kväll blev det inte mkt till massage, då Tim va så trött så han somnade lååång innan mig, väldigt ovanligt att det händer.
Nä nu ska jag dricka upp mitt te, vänta på att klockan blir 12, då brukar alltid jag ringa till Tim för då har han lunch sen ska jag sätta igång med städningen.
Tim ringde innan vid halv 10 och berättade att han hade pratat med Ronebyhus och nästa torsdag får vi nyklarna till lägenheten, blev lite besviken för jag hade hoppats på att vi skulle få dom denna veckan. Men så snälla ville dom inte vara.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback