Oja

Ännu en helg som har gått, för fort tycker jag.
Igår hände inte allt för mkt, steg upp, åt frukost, kollade på tv, duschade, diskade, åt pankakor med blåbär på, tog en promenad till Konsum och självklart började det regna när vi skulle gå hem. Bleckman och Nova följde med oss hem. Lagade köttfärsås och pasta, satt och snackade massa skit. Sen följde vi med Bleckman när han skulle köra en runda och hämta lite saker. Därefter blev det hem och mys framför en värdelös film. Hehe.
Vaknade mitt i natten av att någon utav grannarna smälde igen en dörr så det dånade här, sen hördes det som någon trillade ner för trappan, undra vad fan dom syssla med här igentligen?! Mitt i natten lixsom, då kan man väl vara lite lugna.
Steg upp idag vid 10 tiden åt frukost och sen gjorde jag blåbärsmuffins, jätte goda blev dom. Tims ena systers pojkvän va här en runda och fikade. Därefter åkte vi upp till Hasselstad till Tims pappa och åt köttgryta och ptatis det va jätte gott, sen har vi varit där hela dagen och kvällen typ. Tim ha fixat lite med Rolfs dator, sen har vi suttit och pratat, kollat på foton från när Tim va liten. Han va så söt och rund, hoppas att vår Knubbis kommer bli väldigt lik sin far :)
Tim och jag snackade för ett tag sedan men vet inte riktigt om vad. Men det handlade iaf om sist jag och Tim va tillsammans för ca 6 år sedan. Då hade han en flis tröja/jacka som jag tyckte va så varm och mysig. Den ville jag jämt låna så fort vi träffades, och så sa jag det till Tim när vi pratade att jag tyckte om den. Nu när vi va i Hasselstad så tittade Tim bland sina gamla kläder och där fanns flis tröjan, så den och lite andra tröjer fick följa med hem. Ska bli gosigt att ha den på sig nu till hösten/vintern :)
När vi kom hem la jag mig i ett varmt bad med barnolja i och sen ansiktsmask härligt det. Nu sitter jag framför tv.en ska ta och dricka upp teet och om det inte finns något bra att kolla på så får man ta och lägga sig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback