Onsdag med tandvärk

Steg upp 8.30 idag, åt frukost och kollade lite på tv. Gjorde mig iordning för att vara i vår gamla lägenhet kl 10.30. Besiktningen gick jätte bra, inga klagomål, trotts att det kanske inte va allt för städat. Men jag är glad :)
Sara och Linnea kom upp en runda för att kolla på lägenheten. Pratade lite, men tyvärr kunde dom inte stanna så länge, jag skulle till jobbet och dom skulle hämta Victor på skolan. Få träffas en annan dag i stället :)
Jobbade några timmar, sen hem och damsög hela lägenheten och satte på dom ny tvättade kuddfodralen till soffan. Vilade en stund medans Tim gjorde middagen. Blev pasta, köttbullar och sallad.
Kollade på tv en stund, sen kom mamma och hämtade oss för att åka ner till Go cart hallen. Tim, Sam och Ole körde medans jag, mamma och Robin kollade på. Tycker det se så otäckt ut när dom kör :P Hehe
Följde med mamma hem en runda eftersom jag skulle låna en sån som man lägger glasyr med, vet inte vad den heter :P Sen blev det hem och lägga sig på soffan.
Ha nyss ätit kvällsmat, blev fraller och varm choklad mkt gott. Nu fixa jag med naglarna. Blir mörklila nagelack, jätte snyggt.
Ha sjukt mkt tandvärk, ha nog aldrig haft tandvärk innan. Ont gör det, tur jag ska till tandläkaren nästa vecka, hoppas att det inte är något hål, då blir jag ledsen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback