Onsdag

Sovit en hel natt utan att vakna, helt otroligt. Va nog ca 3 lr 4 månader sedan det hände. Bruka nämligen vakna att jag måste kissa typ 2 till 3 gånger och sen på sista tiden har jag sovit jätte dåligt och vaknar utav att jag behöver vända mig.
Jobbat idag. Va nere på blomstmera och köpte 2 fikusar och en klätter växt, det ska vi ha i det nya sovrummet, men än så länge få dom stå i tv rummet. Plockat undan en del här hemma, men måste damsuga och torka golven i morgon. Ätit middag, blev lövbiff, ris och sallad, jätte gott. Lövbiffarna va stora och inte alls seniga. Efter maten kom Tobbe, Micke och Liam hit, Tim skulle tatuera Tobbe. Satt och snackade med Sanne Panne i telefon en stund, ska hem till henne i morgon efter att jag ha varit hos barnmorskan. Orkade inte höra tatueringsmaskinen och sen va jag rastlös så tog en promenad till Konsum och tillbaka. När jag kom utanför vårt stod mamma här, hon skulle lämna ett papper som man måste ha när man ska vikariera inom barnomsorgen, snällt av henne :) Gick upp till lägenheten då satt Tim och Tobbe och spelade tv spel, så tog mig ett långt skumbad och läste lite i en bok. Härligt :)
Nu sitter jag och dricker smoothies av jordgubbar och joggi, jätte gott. Ska strax kolla färdigt på filmen som vi började kolla på i går. Få se om man kan hålla sig vaken idag :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback