Packa, tvätta, packa

Är sjukt trött nu mera, känns som jag inte få tillräckligt med sömn, men jag sover typ 10 timmar så det borde ju räcka?! Jobbigt att vara trött, man känner sig inte närvarande för fem öre!Men förhoppningsvis försvinner detta när vår Knubbis har kommit ut, antar att ddet är h*n som sno min energi.
Jobbat idag iaf, sen blev det maxi med mamma för att handla sopsäckar till att lägga kläderna i när vi flyttar. Hem och laga middag, vila en stund. Sen tvättstugan 19-23 och packa. Har tyvärr lite ont om lådor, och kom inte in några på maxi förens i morgon. Men jag tror jag har löst vårat problem. Vi tar locken till vissa utav lådorna, är ju inte så nödvändigt att ha lock på, sen fyller vi dom, jag är smart måste jag säga :) Hehe
Har haft en lite paus nu i packandet för att äta kvälls mat och nu ska jag ta dom sista sakerna som finns i skåpen i köket. Sen är det faktiskt inte för mkt kvar. Är väl klara om ca 2 timmar.
Fortsätta nu och sen sova några timmar innan jag ska hämta nyklarna till den nya lägenheten :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback