Vad ska man välja?


Kan inte bestämma mig för om vi ska köpa en babypuff eller babysitter.
Babysitter har ju så man kan sätta fast barnet, man behöver ju inte vara orolig att det ramlar. Det finns så många olika babysitter med roliga leksaker, färger och såna som vibrerar.
Babypuffen formas efter banets kropp och tröttar inte ut ryggen. Och den kan användas ända upp till 2 års ålder. Men är den säker i sig?
Vad tycker ni babysitter eller babypuff?

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

antingen både och, eller babysittern! Den använder man hela tiden i början, dom sover i den korta stunder och kan sitta mer upprätt i dom ju starkare dom blir i ryggen! Lycka till!

Postat av: anonym

hej!

Om det skulle vatt mitt val skulle jag nog valt babysittern. En vibrerande för barnet somnar lätt och dom har roligt i den med dom häftiga leksakerna!

Lycka till :)

Postat av: Anonym

Jag har lite samma problem vad jag ska välja men jag tror att jag först köper en babypuff faktiskt.. fast jag är iofs inte säker men jag är nog mer inne på en puff.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback