Ynkliga jag

I natt blev det inte mkt till sömn. Gjorde ont i ryggen och magen så fort jag skulle vända mig, sen ringde Tims telefon mitt i natten och sen vaknade jag flera gånger och kände mig orolig och stressad, men vet inte varför. Jobbigt som tusan att inte få den sömn man behöver.
Va helt slut i morse, men ville inte sova bort hela dagen, då blir det bara svårt att somna på kvällen. Steg upp vid 10.30, käkade frukost och kollade på tv.
Mådde skit rent ut sagt, trötthet, ont i kroppen, en snuvig näsa och massa gravidhormoner, ja det kan ju inte sluta bra. Och efter ett tag när Tim hade stigit upp och vi började diskutera om när vi skulle börja städa den gamla lägenheten, ja då brast det. Massa gråt och snörvlande och Tim som försökte trösta mig, men tog inte lång tid innan tårarna hade slutat rinna och det kändes redan då mkt bättre. Men har typ legat på soffan halva dagen då jag fick huvudvärk på köpet.
Jag och Tim tog en liten promenad upp till kjosken och handlade juice och godis. Hemma blev det att på börja middagen. Blodpudding, stekt potatis och bacon.
Efter blev det soffan igen fram tills Pålsson och Mette kom hit en runda. Pålsson skulle hjälpa Tim med att flytta över dom sista sakerna. Mette stannade här och pratade med mig. Sen när dom va färdiga blev det fika. God äppelpaj som Pålsson hade gjort och te :)
Efter en dags vilande kändes det bättre, så jag och Tim tog tag i lite saker här. Tim diskade medan jag skurade badrummet och sen va Tim duktig och plockade upp endel saker ur lådorna och nu är det film mys. Fast vi fick ta en paus då Tim behövde skita :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback