april april :P

Första april som min store bror inte har lurat mig. Han brukar annars vara hemsk när det är 1 april. Han kan inte hålla sig inom rimliga gränser utan ska överdriva och självklar går dumma jag på det. Men i år va det min tur, fast vet inte om han har gått på det för han ville inte svara på mitt sms, skickade att vi skulle ha ett barn till i oktober. Förra året skrev Roger att jag skulle kolla tv 4 nyheterna för att han skulle vara med och jag som satt hos farmor och farfar berättade detta för dom så vi satt alla och väntade framför tv. Ett annat år skickade han och skrev att det hade hänt mamma en grej så jag va tvungen att ringa henne, lite elakt skämt.
Bara varit en lugna dag inte orkat så mkt annat, huvudet har värkt och Caspian har varit extremt grinig. Min stackars älskling, det kliar nog väldigt mkt i munnen på han. För han är med fingrarna där hela tiden, idag fick han in fingret så långt så han klöktes, stackarn det har aldrig hänt innan och måste varit jätte otäckt för han :(
På kvällen har vi varit hos Kith, Linus och Alice jätte roligt att sitta och snacka med dom :)
Snart blir det film för våran del.
Tim la ut på fb innan att vi skulle ha barn, endel gick faktiskt på det :P Men måste faktiskt erkänna att jag saknar att vara gravid. Det va en sån himla underbar kännsla att sitta med handen på magen och känns hur det rörde sig där inne. Och förlossningen va hur häftig som helst, den hade jag kunnat göra om flera gånger om, och det hoppas jag att jag kommer göra oxå. Jag vill gärna ha 5 barn. Fast det ska vara lite mellan rum mellan dom, så man har lika mkt tid för dom alla. Barn är verkligen livet <3 Jag skulle aldrig vilja gå tillbaka till att vara ute och festa om helgerna det är verkligen inget bra liv. Iaf inte för mig, min son och min familj är det viktigaste för mig allt annat spelar ingen roll

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback