Åsikter

Det är rätt lustigt att vissa ska få ha åsikter, men inte alla. Om vissa ska få säga vad dom vill, så ska fkatiskt jag oxå få det! Jag struntar i vad folk tycker om mig, jag kan ta hand om mitt barn, jag kan sköta ett jobb och en ekonomi och det duger fullständigt för mig!
Fick frukost på sängen idag oxå, min älskling är världens underbaraste <3
Dagen har varit väldigt seg och jobbig.
Va ute och gick tidigare, varmt fast ändå inte tillräckligt fint väder.
Caspian har varit dålig i magen i dag, min stackars trollunge. Men en sak va lite små rolig. Det började lukta bajs så jag bad Tim att byta på han, Tim vrål skriker från badrummet att han har bajs upp till nacken. Herregud vad han överdriver tänkte jag och gick tillslut ut i badrummet. Jag skrattade så jag fick sätta mig ner när jag såg detta. Stackars Caspian hade lagt ett sånt lass att han faktiskt hade bajs upp längs ryggen. Hur kan det vara möjligt att ett sånt litet barn kan bajsa så mkt? Ändå hade han lagt ett stort lass bara någon timme tidigare. Blev att bada av han och byta kläder. Efteråt fick han massage som ha tycker så mkt om.
Tim har äntligen satt upp rullgardinen i Caspian rum, tycker synd om honom att sova när det inte är mörkt i rummet. Jag själv störs inte det minsta utav att sova utan något för fönsterna, det är bara mysigt trotts att vi har en lampa precis utanför balkongen som lyser väldigt stakr om nätterna :P
Caspian blev helt knäckt innan, jag tror nog aldrig han har skrikigt så här mkt utan att det har hänt något. Han bara skrek och skrek och blev röd i ansiktet, precis som små barn brukar göra. Men inte Caspian för han skriker i vanliga fall aldrig så här. Blev helt förtvivlad av att se han sån. Jag gick runt med han i lägenheten och vaggade han, pussade och kramade på han men inget hjälpte. Tillslut la jag han i vagnen som vi har inne i lägenhten och rullade den fram och tillbaka, då blev han lugn och somnade. Va jobbigt det va att se han sån, stackars er föräldrar som har barn med kolik, hur reder man det utan att själv bryta ihop? Tror han hade ont i magen eftersom han har varit dålig i magen och sen har han spänt isg väldigt mkt så det berodde nog på det. Nu sover han i af gott inne i sin säng <3
Måste ringa till bvc i morgon, Caspian tog 5 månads vaccinet i tisdags och nu är han sten hård lång upp på låret där sprtan är tagen. så blev det inte utav 3 måands vaccinet, trotts att det är samma. Tror inte att det är något farligt, men vill kolla för säkerhetens skull.
Tim och jag har legat och myst i badkaret nu en stund, härligt att kunna bada tillsammans <3 Nu ska vi kolla på film och mysa ännumer :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petra

Meja har med blivit hård på låret efter sprutorna men hon blev inte heller det vid 3 månader.. samma sak med Mejas kusin inte vid 3 måpnader men vid 6 månader.. Sternhårda fläckar runt där sprutorna togs....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback