Blåsa bort


Va ute på vår vanliga promenad jag och Caspian, höll på att blåsa bort. Det tog så lång tid att gå på grund av att det blåste så mkt :P
Bakade rosenbröd för första gången, smakade helt ok, men inte lika gott som formfranska :P
Ha tvättat som vanligt :P
Tim och Linus har suttit här och tatuerat, Tim gjorde några döskallar på armen och rakhyvel.
Gjorde engelsk köttfärslåda till middag, men smarta jag glömde självklart att kolla om vi hade tillräckligt med mjölk, är inte så lätt att hålla reda på när man inte dricker mjölk. Men iaf det räckte nästan, så blev lite torrt.
Har renast ut bland Caspians kläder, känns lite ledsamt att göra det, han växer för snabbt :( Innan Caspian föddes sa jag att jag skulle inte hålla på att spara en mssa kläder utan att sälja eftersom man ändå kommer köpa massa till nästa graviditete, men där fick jag. Jag har sån ångest så fort jag lägger nått i sälja högen, men det blir inte många plagg för allt nästan allt hamnar bland spara sakerna :P
Har pluggat lite på körskole teorin nu på kvällen, känner mig duktig när jag gör det :) Hehe
Nä nu ska jag gosa med baby, har knappt hunnit med att pussas eftersom det har varit full rulle sen han kom hem. Och pussas ska man göra, det är viktigt det :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback