Duktiga jag :)

Blev inte att jag pratade med Ronnebyhus idag. När jag kom på att jag skulle ringa va det lunch och så tänkte jag då ta jag och plocka upp bland alla papprena i skåpet, men det tog så lång tid så sen blev det försent. Få ringa i morgon.
Städat upp bland alla tidningar som man har samlat på sig. Slängde faktiskt alla gravid tidningar som jag hade köpt, dom behöver jag inte och dom är så genom lästa som det bra går :P
I morgon få vi se om jag ska ta och städa bland Caspians kläder och packa ner det som är förlitet, lite onödigt att det ligger kvar.
Badat, masserat och nattat Caspian. Och nu blir det mys framför tv med baby, ska få massage sen oxå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback