Födelsedag


Igår välte någon utav mina djävulskatter ner 2 blommkrukor i sovrummet, självklart gick dom sönder. Arg som ett bi blev jag!! I morse när jag kom in på Caspians rum har dom varit där och vält ner en kruka där. Va tusan är det med dom?Ska dom fördärva varenda kruka som finns?! Den på Caspians rum gick iaf att limma, för den hade bara gått i två delar och inga små delar. Caspian vaknar alltid och vill in till oss vid ca 6 tiden så det hade väl hänt därefter.
Jag och Caspian har varit på stan. Blev lite nya kläder till honom som vanligt, det går inte att låta bli :P Handlade Kiths födelsedags present. Sen blev det ner till Maxi och köpa blomkrukor, hittade även svarta ramar så nu är mina gravidbilder upphängda i sovrummet. Älsklingen gjorde det så fint så :) Va även och handlade lite på Willys, så när jag skulle ta bussen hem, va det tungt kan jag lova..
Hemma blev det disk, tvätt och laga mat.
Vid 5 tiden blev det hem till Kith, Linus och Alice. Kith fyller 22 år idag, stora damen ;) Blev tårta, kaker och kaffe :) Började regna sen så vi blev kvar fram tills 9 tiden. När vi gick hem sen snöade det, trodde det skulle va slut på sånt nu!?
Strax sova, ska ringa och tjaba med Ronnebyhus i morgon. Är så trött på dom. Vissa kan få nya badrum pga att det har gått si och så många år. Men sen när badrummen är fuktskadade då behöver dom möten för att se om dom ska renovera. Och nu kanske dom inte har råd att fixa det för att det är fler som är fuktskadade. Svaret blev att vi skulle förmodligen gå före pga att vi har ett barn. Men va tusan spelar det för roll? Dom vet ju inte ens om dom ska renovera! Och det tycker jag är fördjävligt, för har man ett fuktskadat badrum ska faktiskt man få nytt direkt, det ska inte man behöva vänta på. Fatta dom inte att det kan vara farligt för mitt barn? Jag ska ha nytt badrum inom kort tid annars flyttar jag och det kan dom idioterna där nere betalar, med deras sätt att se på saker och ting!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

nu får ronnebyhus skärpa sig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback