Föräldragruppen


Sista föräldragruppen va idag, tycker det va synd. Men jag hoppas vi kommer fortsätta, vi ska iaf träffas nästa vecka och prata om det.
Har varit ute i några timmar. Gick ut vid 12 tiden och kom inte in förens 15.30, Caspian sov hela tiden i vagnen. Va så att jag bara skulle ut till lekparken och träffa Sara, Victor och Linnea. Men sen blev det fint väder så jag stannade kvar. Tobbe kom med och Tim va oxå ute en sväng. Syrran och Sebbe kom efter en stund oxå, sen gick Sara och barnen hem och syrran stannade kvar. Vid 3 tiden kom Zophie sen har hon varit här hela dagen och i stort sett hela kvällen, trevligt det :)
Fick veta idag att vi kommer få bostadsbidrag, jippi va glad jag blev. Vi har levt på typ ingenting. Min föräldra penning är inte hög och Tim har bara pengarna från arbetsörmedlingen så det har varit tajt dom senaste månaderna, tack och lov så har ju Tim lyckats tatuera ihop rätt bra varje månad, men tatuerandet är ju inte säkert kort i penga väg. Ibland kommer många och ibland kommer inga, det är ju mer Tims hobby.
Blev iaf att fira med skräpmat hehe.
Nej nu ska vi sova, Tim ska till praktiken i morgon och jag ska sysselsätta mig med något antar jag ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

jisses lever ni bara på den slanten! :S

Eller jag vet ju inte hur mkt föräldrarpenningen är på men jag vet ju att det inte är mycket pengar! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback