Hej hej

Varit på föräldragruppen idag, lika trevligt som vanligt, så synd att det snart är slut :( Tycer verkligen om alla i gruppen :) Sofie och Elvira följde med oss hem på en fika idag. Tim har varit hemma från jobbet pga ryggen. Va trevligt att ha dom här.
Jag, Tim och Caspian följde med mamma till Backaryd för att hälsa på mormor. Va trevligt det. Blev en sväng inom Maxi, trodde inte vi skulle handla så tog inte väskan med mig in. Sen där inne så tänkte jag äh köper blöjor nu när vi ändå är på maxi eftersom Huggies inte finns på Wllys där vi alltid annars handla. När vi stod i kassan säger jag till Tim du får betala min plånbok ligger i bilen. Jag har inte råd säger han. Jag frågar vart hans pengar ha tagit vägen, då har han lagt dom hemma i spargrisen, som dom gör stor nytta där :P Mamma fick iaf lägga ut :) Vi fick även kyckling utav henne, gottit det tyckte Kisen och Smulan oxå som fick smaka :)
Hemma har det bara blivit slapp på soffan. Snart blir det sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback