Lata jag

Caspian vaknade 7.45 idag, helt otroligt med tanke på att han inte ville sova förens 23.30 igår. Han brukar i vanliga fall sova från 20-10. Men Tim tog och steg upp med han så jag fick fortsätta sova några timmar till :) Tim och Caspian gick en promenad och gick inom Komsun och köpte fraller. Så idag blev det frukost på sängen, men nybkata ost fraller med tomater på, gottit <3
Tim har tatuerat idag, så för min del har det inte blivit mer än lek med Caspian, tvättat en maskin tvätt och diksat.
Rolf kom en runda med fika och hälsade på.
Tog mig ett varmt och härligt bad, det behövde min kropp :) Efter kom Ida en runda och snackade lite.
Caspian har börjat få tillbaka sitt skorv, så hans hår är flåttigt efter oljan trotts att han är nybadad, ser inte frächt ut :P
Har masserat stackars Tim som börjat få ont i sin rygg igen, han får det till och från ibland. Stackars min älskling :(
Nu blir det film som vanligt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Det heter frallor. Frallor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback