Måndag

Idag va Tim hemma eftersom han som han praktisera hos va hemma för vård av sjukt barn. Så min älskling gick upp och köpte frallor medans jag och Caspian låg och sov. Sen dukade han fram frallor, kiwi, juice och te. Det är mysigt att äta frukost tillsammans, tyvärr händer det inte så ofta eftersom Tim inte äter frukost. Men idag hade han ju varit vaken sen 7 och vi åt vid 9.30 så det hade ju gått ett tag emellan.
Tim stack hem till Tobbe, medans jag kollade på unga mödrar och väntade på att Caspian skulle vakna.
Idag har vi börjat med frukost för Caspians del oxå, så det blev gröt och mjölkersättning för honom.
Va på apoteket eller drog handlen som det nu mera heter. Köpte nya nappar eftersom alla ska bytas ut nu vid 6 månader. Jag vet att man egentligen ska byta vid 3 månader, men jag kokar napparna en gång i veckan så dom borde väl hålla sig i 6 månader?! Fast har faktiskt typ inga nappar kvar sen han va precis nyfödd för dom har katterna haft roligt med :P Fick en ny feber termomet oxå eftersom Caspians rumptermomet vissar samma temperatur 37.7 både på mig, Caspian och bara rätt ut i luften. Men han i kassan verkade tro att jag hittade på, blev rätt irreterad när han hade den attetyden. Varför skulle jag hitta på en sån sak?
Mamma har varit på besök idag oxå, mkt trevligt :) Fick en mjukis derss av henne, tack så mkt mamma :)
Tims pappa kom oxå en runda, men då va jag inte så social för jag höll på med tvätten och maten.
Stackars Caspian slog huvudet i ratten på lära gå stolen innan, usch va ledsen han blev och då blev jag med ledsen :( Min lille älskling va hemskt det är när man ser hur ont det måste ha gjort. Nu sover han iaf som en stock.
Nä nu ska jag äta ägg macker som Tim har gjort till mig och så ska vi titta färdigt på filmen som vi började se igår och självklart mysa <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback