Mys väder


Skulle egentligen på kalas till mormor idag eftersom hon fyller år, men tyvärr blev hon sjuk. Men dagen blev kanon ändå.
Eftersom det va så fint väder gick jag, Tim och Caspian in till Ronneby. Caspian sov ända in till stan, det tycker han är super mysigt att sova i vagnen. Blev att titta runt lite i gallerina, köpte två par bamse strumpor för 49.50 kr och ett par hängslebyxor med bamse för 179 kr. Vi har 2 30% rabbater på Lindex som vi fick när vi låg på BB men självklart glömmer vi dom varenda gång, visst är det typiskt? Jag glömmer alltid att använda mina rabbater!
Blev fika på andra våningen oxå. Men blev bussen hem så vi inte sliter ut oss totalt ;)
Caspian sov som en stock när vi kom hem 3 timmar utan att det gick att väcka han och det märks nu för nu vill han absolut inte sova. Tim gick hem till Tobbe i några timmar och spelade tv spel så jag satte igång och leta lite saker på internet. När vi får pengar ska det införskaffas lite saker till sovrummet :) Tavlor, vägg ord och ljusstakar ska vi ha, kommer bli jätte snyggt :) Ska även sätta upp bilderna som Susse tog när jag va gravid.
Har varit hos Tims kusin Lotta nu ikväll och druckigt kaffe och snackat en massa, har varit jätte trevligt :)
Snart ska vi titta på film, måste bara ta och hänga tvätten först.
Kan rekomendera tandfén, det är inte den där skräckfilmen nu, utan en komedi. Jisses va vi skrattade här när vi såg den. Handlar om en som spelar hocky och slår ut tänderna så dom kallar han för tandfén. Han är tillsammans med en tjej som har två barn och dottern har precis tappat en tand. Hon tror på tandfén men han talar om att det finns ingen. Som straff får han jobba hos tandfén. Helt galen film!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback