Mysigt

Vaknade i morse med solen strålande in i rummet och min solstråle till son brevid mig :) Caspin är världens underbaraste på morgonen han kan ligga vakne jätte länge utan att säga något och så fort man tittar upp så bara ler han, mammas fina älskling är det <3
Jag och Caspin tillbringade några timmar ute i det fina vädret, det har varit så härligt idag. Först gick vi en lång runda, sen åt Caspian ute och sen bara satt vi här nere på gården och myste :)
Diskat ett jäte berg med disk, va arg jag blir på mig själv när jag låter det vänta tills det är så mkt. Tvättat två maskiner tvätt. Varit och handlat med Rolf och Tim.
Varit hos Kith, Linus och Alice nu på kvällen. Caspian somnade som en stock där. Nu blir det sängen och försöka kolla färdigt på Harry Potter filmen, de vise sten

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback