Snart så

Kith och Alice kom på en kopp kaffe tidigare idag. Dom hade varit hos vetinären med lilla Alice och tagit prover, stackarn som hon såg ut på benen :(
Martin en kill kompis från Nättraby som jag kännt sen jag va 11 år. Har inte träffat honom på 2 år, så va på tiden nu. Jätte roligt att träffa honom. Blev fika och en massa prat. :)
Varken jag eller Tim orkade laga mat så Tim stack iväg och hämtade skräp mat. Kyckling tallrick för mig och kebbab tallrick för Tim.
Lite senare gick vi hem till Kith, Linus och Alice och kollade på Håkans bar, sen vissade dom bilder och filmer från när dom va i Thailand, va roligt att se :)
Har faktiskt sökt 2 jobb idag, känner att jag vill ha det gjort innan jag ska börja jobba, skulle jag få jobb är det ju inte mer än att Tim få ta ut sina pappa dagar tills han börjar i skolan och sen får Caspian vara hos min farmor och farfar som det är tänkt att han ska vara när vi börjar jobba/skolan. Planen är väl den att Tim ska ge mig sina pappa dagar när mina är slut, vilket det snart är. Men får jag jobb så kan Tim ta ut pappa dagarna i stället. Det vet jag ju att han vill. Tror det kommer bli jobbigt för Tim när han ska gå i skolan i växjö att inte kunna vara nära Caspian så mkt, som han är nu. Caspian bara avgudar sin pappa, vart Tim än går så ska Caspian följa honom med blicken :)
När vi va hos Kith, Linus och Alice satt Caspian faktiskt nästan helt utan stöd. Va chokad jag blev. Kith hade honom och så satt jag och va helt inne i tv, när jag kollade så satt han mellan benen på henne med ansiktet vänt mot henne och inget stöd bakom ryggen. Det går fort nu, snart så sitter han helt utan stöd, mammas och pappas stora pojke <3
Jag älskar min son över allt annat, finns inte ord för hur glad jag är att vi fick honom <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback