Söndag


Tycker dessa kläderna Caspian har på sig är super gulliga :) Lite 80 tal kanske över det, men gulliga :P Det va dom första kläderna jag köte, va typ i va 13 då eller nått sånt rätt tidigt va det. Va på studenten, jag hade precis berättat för Tims yngsta syster Johanna att jag va gravid och så gick vi och köpte dessa och Johanna köpte något liknanade fast kortarmad :)

Struntade i loppisen idag eftersom det va mkt mysigare att ligga kvar i sängen med Caspian och mysa :) Är så härligt att vakna och se honom ligga och skina som en sol, mammas underbara pojk <3
Tim och hans pappa åkte iaf till loppisen, efter det kom dom hem med fika.
Bleckman kom lite senare under dagen och stannade fram tills kvällen. Tim tatuerade honom och sen blev det massa stunt prat. ;)
Kith, Linus och Alice kom en sväng oxå, trevligt :)
Har hunnit med att göra lite nytta idag faktiskt. Tvättat 3 maskiner tvätt och vikt allt, bäddat rent i vår och Caspians säng, vattnat blommerna (som jag alltid glömmer) och gjort fransk manikyr.
Nu ska jag vara lite social mot älsklingen, som sitter här brevid och ritar massa fina saker <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback