stylat håret med spya

Satt och busade med Caspian i soffan, han skrattade jätte mkt, helt plötsligt blev han allvarlig och spydde ett jätte lass ut i soffan. Fcik gå och byta pyamas och när vi skulle gå ut fick jag för mig att han skulle sitta på mina axlar ut till köket, då spydde han yttligare ett lass i mitt hår. Himla frächt tycker jag ;) Tim skrattade så han höll på att dö här :P
Idag åkte vi in till stan för att titta lite i affärer, men då hade det självklart stängt. Typiskt, få ta det i morgon i stället.
Blev en runda hem till farmor och farfar och fikade.
Smocke och Ströman kom hit en runda på en kopp kaffe innan, Smocke va lite små dryg i dag :P
Skulle bada Caspian innan, började fylla badkaret medans jag tog av han kläderna. När jag kollade ner i vattnet va vattnet piss gult. Tömde badkaret och lät kranen spola ett tag, hällde sedan upp nytt vatten men det va precis lika gult. Tim gick ner till grannarna för att kolla med dom, men deras vatten så inte ut så. Ringde till Ida men inte deras vattem heller. Ringde vidare till Sofhie som oxå bor här men det va inte heller gult. Men sen fick jag veta att en kompis mamma skulle bada sin yngsta dotter och då va det vattnet lika gult och dom bor på andra sidan Kallinge. Tim ringde till ronnebyhus jouren men dom sa att det va troligen något fel på vattnet här i Ronneby. Men jag vågar inte bada Caspian i det. Kan det vara farlig om han börjar sutta på handen om vi skulle bada han i vattnet? Vi badar Caspian varannan dag så det går ju ingen nöd på han om han får vänta.
Nu ligger Caspian här på golvet och rullar runt. Han rullar till mage, men sen har han inte kommit på redigt hur han ska komma tillbaka till rygg. Så då blir han sur och skriker :P Han är för söt min lille pojk <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback