Tacos

Unga mödrar maraton idag,känns som jag inte alls kommer någon vart med att se alla avsnitten och ändå ser jag flera nästan varje dag.
Tim har varit duktig och damsugat, torkat golven och damtrokat, han skulle ha tvättat fönsterna oxå, men va inget väder för det. Men han är duktig min älskling <3
Vid 5 gick vi hem till syrran, Jaime, Robin och Sebbe och åt tacos, gott det. Efter blev det film, chips och läsk. Kollade på Old dogs och Percy Jackson. Old dogs va verkligen en  rolig film, men Percy Jackson va inte i min smak.
Har varit helt slut hela dagen pga att larmcentralen ringde Tim mitt i natten. Någon inom kyl och frys hade tydligen haft det nr innan, så va det något om ett larm. Dom ringde sen idag igen. Drygt. Men iaf efter det hade jag svårt att somna om, blir så hysterisk så fort telefonen ringer mitt i natten :P Så blir till att tvätta av sig sminket, dricka en kopp te och sen krypa ner i sängen och mysa.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback