Torsdag...nä fredag

Hela dagen har jag gått och trott att det va torsdag. När jag satt på fb hade väldigt många lagt ut något med innehåll med alkohol. Jag började då fundera på om det va någon speciell torsdag, men kom inte på någon alls. Kollade då kalendern och upptäckte att det va fredag. Kände mig helt knäpp i huvudet som har gått och tott det, jag har varit hemma för länge tror jag :P
Jag, Tim och Caspian tog en promenad ner till ÖoB i det härliga vädret. Skulle köpa ramarna som vi ska ha till mag bilderna. Jag visste att dom hade svarta ramar där så dom ville jag ha, självklart när vi kom dit fanns inte dom ramarna och jag hittade inga andra jag ville ha. Va retfullt!
Nu ikväll har vi varit hos Kith, Linus och Alice. Drack faktiskt en cider, första sen nyår. Nu mera nykterist ;) Känns nästan så, men jag mår inte dåligt för det, för som mitt liv ser ut just nu är det värt mkt mer än fylla. Jag älskar att vara hemma med min underbara lilla familj <3
Nu blir det film, chips, coca cola och massa mys <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback