Varmt varmt


Det är så varmt nu i lägenheten så jag håller på att bli tokig. Och elementet kan vi inte skruva ner eftersom termostaten är helt av. Det va den när vi flyttade in och så har dom sagt att dom ska laga den, men som vanligt blir det inget utav det.
Caspian vaknar alltid tidigt på morgonen och vill komma in till oss och sova. Idag vaknade han när Tim skulle till jobbet så Tim la bara in han lite fort. Men han la han rakt i sängen som man ska ligga, när jag vaknade några timmar senare hade Caspian lyckats hamna i stället raklång vid huvudänden :P Gullunge <3
Va hos doktorn idag så Caspians faster Natta va och passade honom och sen hade hon med sig en kompis.
Väl hemma ställde jag mig och gjorde pure för 2 veckor. Blev palsternacka och morötter, sen morötter och potatis, sen några med bara potatis och några med bara morötter. Känner mig riktigt duktig :)
Tim och Caspin somnade i soffan medans jag höll på i köket. Rätt gullig stil dom hade ;)
Tims pappa kom med fika och hälsade på.
Gjorde en jätte god kycklingpaj, som jag har lagt ut receptet på.
Ida kom en runda efter maten och pratade lite. Sen nu har Bleckis varit här oxå, trevligt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback