Dag 1 på renoveringen

Fått ställa in skötbordet på Caspians rum, blev lite trångt helt plötsligt
så här ser det ut just nu i badrummet
här hittades fuktskadan
Idag börjades renoveringen, jobbigt nog håller dom på i lägenheten över med golvbyten så det har låtit tusan från alla håll. Han som gör renoveringen dök upp lite efter halv 8 i morse och gick inte förens 16. Vi kan än så länge använda toaletten men bara när han har fiak och är iväg. Så Tim har fått springa bort till Tim och Mette för att låa toaletten och jag fick gå inom Zophies :P Ducha får vi göra hos andra. Trodde inte det skulle bli så jobbigt utan vi skulle klara av att bo här, men nu inser jag att vi borde nog flytta ut under renoveringen. Katt toan får stå i hallen så hela tiden får jag ha full koll på Caspian så han inte kryper ut till den. Sen går dom ju in med skorna vilket jag förstår att dom måste, men jag vill inte att Caspian ska krypa i smutsen. Sen kommer det bli jobbigt när jag ska vara sj med Caspian och behöva springa bort till någon för att låna toaletten.  Men det kommer nog blir bra i slutänden :)
Dom hittade en fuktskada till idag, där tvättmaskinen/torkskåpet har stått. Innan har dom ju sagt att det bara va vid fönstret.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback