Dagens fråga för unga bloggande föräldrar

Hur ska du fira ditt barn 1 års dag? Firar ni med pappans och mammans släkt samtidigt eller delar ni upp det?
Jag vet faktiskt inte hur vi ska göra. Caspian delar födelsedag med sin kusin Amy så lite hänsyn till henne får man ju ha. Kommer hon ner på sin födelsedag få vi dela upp det så vi firar henne och Caspian med min mamma, syster, syskonbarn. Och sen har dom andra senare.
Men kommer inte Amy på födelsedagen blir det nog alla tillsammans. Eller iaf på samma dag men lite mellanrum mellan gästerna.
Men en sak vet jag och han ska få en jätte bra födelsedag min älskade lille prins <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback