Dagens fråga för unga bloggande föräldrar

Skulle du tillåta en tatuering eller en precing när ditt barn är under 18 år?
Tatuering vet jag inte. Tim tycker att Caspian ska få en tatuering innan han är 18 år eftersom han kan göra det hemma, men det vet inte jag alls om jag vill. Jag tycker att tatueringar kan vänta tills man är 18 år. Jagtror att ju äldre man blir så kan man välja mognare tatuering. En 16 åring tar vad som är häftigt då och tänker inte vad som ska sitta hela livet ut.
Men piercing kommer jag tillåta. Jag tycker det är snyggt med några och sen kan det tas bort när som. Men man behöver inte överdriva som dom där kallade emo folketmed fullt av piercingar i ansiktet för det är bara fult. Men en eller 3 i ansiktet är fint. Och det et jag att Tim oxå kommer att tillåta

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback