Helgen

Har varken haft tid eller ork till att sitta vid datorn nu.
I fredags va Tim ledig eftersom jag sovit så dåligt på natten. Vi va och åt glass med Kith, Alice och myran. Sen tatuerade Tim. På kvällen kom Peter och hans flickvän Ida hit. När Caspian hade somnat drack vi lite. Jag drack en cider och en öl. Efter typ 2 timmar åkte Peter, Ida och Tim in till stan medans jag la mig i sängen med popcorn och tittade på film.
Igår va vi hemma hos farmor och farfar på kalas. Farmor fyller år nästa vecka, men det skulle firas i helgen tydligen. Släkten från skåne va oxå där, förutom 2 va kusinerna.Bjöds på god mat och efterätt. Caspian lekte med sin syssling Hilding. Det skiljer 2 veckor emellan dom. Innan har inte Caspian tyckt det va roligt med andra barn iaf inte i hans ålder bara äldre barn. Men nu märks det att han gillar det, för dom hade super skoj tillsammans.
Nä vi kom hem, städade jag lite, sen kom Peter och Ida. Tim tatuerade Ida. På kvällen kollade jag och Tim på film, men somnade rätt snabbt.
Idag har Tim varit duktig och städat. Tims pappa har varit här och fikat. Sen gick vi en promenad och mötte upp Bleckmna som följde med oss hem på en kaffe.
Senare va Emma och Micke här på en kaffe och kollade på lite kläder som Caspian har växt ifrån som vi skulle göra oss av med. Allt kan ju inte sparas, även om Tim gärna hade gjort det :P
Caspian skrattade åt allt Liam sa och gjorde.
Tofflan har oxå varit här en sväng på kaffe och tv spel :P
Nu skurar Tim golvet sen blir det film.

Idag har Caspian stält sig upp :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettan

Hej, hur gammal är din lilla kille?? Jag har en liten kille på 6 mån... Så kul att han ställt sig upp, det går så snabbt med utvecklingen nu :) Ha det fint...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback