Hello

Caspian sov länge idag, 10.30. Tyvärr fick inte jag lika lång sovmorgon vid 9 tiden ringde Tim och väckte mig. Humm det uppskattades inte kan jag tala om!
Det har inte gjort för mkt här hemma idag. Lekt med Caspian, tvättat, vikt tvätt, diskat och lagat mat.
Caspian försökte resa sig idag mot bordet så jag reste mig för att gå fram och ställa mig där i fall han skulle trilla, men jag hann aldrig innan olyckan va framme. Rätt ner i bordet med näsan, min stackars pojk!
Sen satte han en majkrok i halsen så han fick knappt luft. Började hippa och blev alldeles röd i ansiktet. Jag vet att man ska lägga barnen i knät och stryka över ryggen, men när det väl hände fick jag sån panik så jag slog (albsolut inte farligt hårt) i ryggen. Biten kom upp, men i efterhand kändes det lite dumt eftersom jag vet hur man ska göra igentligen!
Så idag har det inte varit Caspians dag!
Bleckmna har varit här två gånger idag :P
Ikväll har jag, Tim och Caspian varit på en promenad. Va borte hos syrran och hämtade sexleksaken som jag beställde på sex partyt.
Nu sitter jag och lägger ut lite utav kläderna jag renade ut på tradera, drygt för det tar sån tid. Men man kanske blir av med lite utav dom och kanske får några slantar för det :P Annars blir det slanten eller uffen!
Kollar även på livet på BB, väntar på att Tim ska göra te till oss, sen blir det film och mys

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback