Mini semestern i Hasselstad

Nu är vi hemma igen, fast jag hade gärna stannat några dagar till i Hasselstad hos Tims pappa. Va skönt att få komma bort några dagar, nästan som en mini semester :)
Vi kom dit i tisdagas kväll, fick middag sen kom Kenneth och drack kaffe. I onsdags jobbade Rolf och Tim va i skolan. Jag och Caspian lekte, sen vilade Caspian middag och jag kollade igenom Tims gamla skivor som låg kvar där uppe. Massa skit hittade jag :P  Tim kom hem tidigare från skolan. Gick en runda i Hasselstad, lekte lite på lekplatsen sen hem igen. Middag sen gick Tim hem till Kenneth medans jag och Rolf tittade på tv och badade Caspian.
Natten till torsdagen blev intemkt sömn, Caspian vaknade till och från och grät hela natten, kunde knappt lägga ner honom så vi fick trängas i en 120 säng. Morgonen vaknade han vid 8. Lekte, sen lkeplatsen och en promenad. På kvällen åkte Tim hem en runda för att fixa lite.
Natten till fredagen blev inte heller för mkt sömn, samma visa igen, ville oxå upp vid 8 tiden. Lek och lekplatsen, sen när Rolf kom hem åkte vi till lägenheten för att titta hur det såg ut. På kvällen kom Kenneth, blev väldigt sent, tror vi gick och la oss vid 1 tiden.
Lördags åkte vi hem en runda, jag, Tim och Caspian, plockade undan lite. Sen upp till Hasselstad igen. Gick en runda, sen hem till Kenneth som sedan följde med oss. Fikade hemma hos Tims pappa, sn middag. Sen gick jag, Tim, Caspian och Rolf en runda för att titta på kossorna, men dom hade gått in så blev en runda hem till Rolf kompis. På kvällen blev det tv och chips.
Idag ville Caspian upp 6.30 va bara till att stiga upp. Tim har fått ta nätterna nu när han är ledig så va jag som fick stiga upp. Blev lek med Caspian, sen tv. Sen packa ihop alla våra saker och hem. Hemma blev det lite tjabb, men är löst nu iaf, skönt det.
Lotta (Tims kusin) kom in här idag, vi blev helt ställda eftersom vi inte hade bestämmt något med henne, hon satte sig i fotöljen och bara jaha blev det inget kryddparty eller? Haha va vi skrattade, det är inte förens på tisdag :P
Bleckmna har även varit här en runda.
Tim har damsugat, men lär väl se lika jävligt ut i morgon då snickarna kommer tillbaka.

Har kommit fram till att jag faktiskt vill bo i Hasselstad, verkligen jätte mysigt där. :)
Hoppas Caspian sover lite bättre nu när vi är hemma igen, fast annars får han väl ligga mellan oss i vår sota säng.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback