Ny mobil :)

Idag komTims pappa och överraskade mig med en ny mobil telefon :) Blev jätte glad, så fin den är :)
Vaknade vid 7 imorse, lät som hela huset höll på att rivas. Slängde täcket över huvudet som skydd, hehe jag är helt väck när jag är nyvaken. Tydligen håller dom på att renovera lägenheten över oss somär tom, tycker dom kunde väntat tills lite vettigare tid.
Mamma kom och lånade Caspian. Tror det va 1 ½ timme. Hann städa undan lite här hemma.
Blev lek och bus.
Så här kröp Caspian in och la sig i sin leksaks låda :P Sen låg han så en lång stund och lekte.
Påkvällen kom Zophie hit. Va mkt trevligt.
Bleckis kom oxå en runda och hälsade på:)
Nu ska jag sova, hoppas att dom inte börjar renovera lika tidigt imorgon, dåblir jag knäckt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback