Så kan det vara

Caspian blir allt mer morgon pigg 7.30ville han upp, puuh måste lägga mig tidigare om kvällarna tror jag.
Min stackars älskling är så dålig i magen och varit det sen igår. Diarre hela tiden flera gånger om dagen så har är röd och svullen i rumpan och han bara gråter :( Tycker så syn om honom.
Har diskar upp 2 lass, sen vikt 3 maskiner tvätt. Fickat med Kith som hade med sig Alice. Sen har mammavarit här sen stund oxå :)
Nu ikväll har jag, Tim och Robin varit på terrassen och lyssnat på danne stråhed och druckigt 2 öl var. Varit jätte trevligt. Va menningen att Ida och Krille skulle med, men tyvärrblev det ändringar där.
Nu ska vi försöka få Caspian till att sova.
Är kattvakt åt Zophies katt Amadeus. Han försökte rymma när vi va där innan, sen slickade han rent hela Tims ansikte:P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

han tyckte kanske att timpan var smutsig? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback