Stress och födelsedag

Tim försov sig idag, så han fick ta bussen vid 8 i stället. Caspian vaknade strax innan han skulle åka så han fick göra välling till honom sen låg jag och Caspian i sängen och myste.
Stressade oss ner till blomstermera och köpte en jätte fin orkide till pappa som fyller år idag. Hittade ett litet gulligt bonsai träd som jag köpte till Tim, han älskar såna!
Vidare till Konsum där jag köpte blåbärs pure till Caspian för att lindra diarren lite, sen en triss lott till pappa.
Hem till farmor och farfar för kalas, va där i några timmar.
Sen lämna tillbaka Zophies nykla och pratalite med henne. Mötte Tim och vidare hem
Åt lite och sen kom jag på att jag glömde köpa diskmedel så blev en runda upp till Konsum igen. Träffade Malin, Tilde, Dan och Sebastian där så hade sällskap med dom och sen träffade vi syrran.
Hemma har caspian fått bada och nu sover han.
Nu blir det en kopp te och kanske film sen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback