Tidigt

Steg upp 7.30, lite över 8 kom Sara och Linnea.Blev kaffe och prat. Vid 10 ttiden gick vi till skolan där Sara hämtade Victor. Caspian fick även hälsa påmoster Mela som jobbar där.

Jag och Caspin gick hem till farmor och farfar, men dom va inte hemma så fick sitta utanför i nästa 2 timmar innan dom kom hem. Satt kvar eftersom Caspian somnade och det ändå va så fint väder så jag kunde sitta ute. Gick och åt äppel från äppel träder och vinbär från buskarna :P

Blev en runda till Konsum efter fikat hos farmor och farfar. Väl hemma kom jag på att jag glömt handla kattmat så jag, caspian och Zophie gick tillbaka till Konsum och handlade.

Nu ikväll har Masse, Linda, Micaela, Jaime och alla barnen varit här. Eller Robin, Sebbe, Nico och Mille lekte ute. Va bara Felicia som va kvar här inne.

Nu är Peter och Ida här.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback