Tillsammans

Idag har vi haft ännu en dag tillsammans. Mysigt att ha Tim hemma, men i morgon är det tillbaka till skolan för honom medans jag och Caspian få roa oss på egna händer :)
Idag har Lars och Elin varit här. Lars tatuerade sig.
Tim ringde ner till Ronnebyhus innan för att kolla hur det går med frågan när renoveringen ska ske, men samma vissa igen, dom visste inte och bla bla bla. Så 5 minuter efter det ringde jag upp och sa att då får dom ge oss en annan lägenhet för jag finner mig inte i detta längre. Caspian har utslag och hosta så fort vi är hemma. Samma som Tim pratade med ångrade sig helt plötsligt och sa att han skulle komma upp och titta. Ca 15 minuter efter kom han. Då va det helt plötsligt snabba ryck. Men nu verkar det som att dom sätter lite fart här. Ja skiter i om vi inte får det finaste badrummetmed kakel och annat, jag vill bara bli av med fuktskadan. Och när jag sa det så verkar det som det kunde fixas rätt fort.ÄNTLIGEN!
Har varit ute och gått. Pratat med Micaela, mamma, Mia och Malin. Sen gick vi upp och tog en pizza.
Har badat och nu väntar jag på Tim, som fixa något med tvättmaskinen. Slangen är tydligen sönder så ska byta ut den i morgon

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nettan

Hehe jaa, det går fort, har en tjej som redan är 6 år och ska börja förskolan nu nästa vecka. Båda mina barn är åxå tidigt födda, 3 nästan 4 veckor för tidigt och för lite mer än en vecka sen blev jag moster till en kille 3 v för tidigt me.. ligger nog i släkten :P Ha det fint

Postat av: sassah

hur är det med Lars nu för tiden inte så ofta man ser han längre. ser du han igen så hälsa han gärna :)

hoppas det löser sig med eran fuktskada.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback