Växjö

Blev en utflykt till Växjö idag.
Tim åkte som vanligt kl 6.15 med bussen till skolan. Senare på dagen tog jag och Caspian bussen till Växjö. Gick jätte bra. Men det va kustbussen så vi kunde inte ha vagnen upp på bussen utan den fick ligga i vagns utrymmet eller vad man ska säga. Men det gick bra att ha hono i knät, han somnade när vi åkt förbi backaryd och sov tills vi va framme i växjö.
Tims mormor och morfar mötte upp oss vid tågstationen. Första gången Caspian träffade dom. Det är lite knepigt eftersom Tim har 3 st mormor och morfar. Sina biologiska i Finland, men hans mamma blev adopterad så sen har han i Krlshamn mormor som hans mamma bodde största delen hos sen dessa i Växjö som hon bodde hos när hon va typ i tonåren.
Men iaf vi gick lite i affärer, sen bjöd dom mig på fika på ett mysigt ställe.
Tim kom vid lite över 3 tiden och mötte upp oss. Sen gick jag , Tim och Caspian i en massa affärer. Blev donken oxå, sen lite affärer till, sen åkte vi hem. Hem resan gick oxå jätte bra, fast han va vaken hela vägen hem, men satt tyst och tittade på allt och alla och skrattadeoch lekte. Världens snällaste unge <3
När vi kom hem ropade Tims kusin på oss och frågade om vi skulle komma in till hennes föräldrar som bor i huset brevid oss. Jag gick in medans im gick hem för att tatuera. Fick fika, så gott :)
Hittade i Växjö lite fina mam nappar, dom ända Caspian använder, och här nere har dom bara en massa tråkiga som funnits typ ett halvår, inget nytt alls. Men köpte 4 nya eller Tim köpte och jag valde ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback