Vilken natt!

Igår gick vi och la oss i rätt vettig tid, vilken inte händer så ofta i det här hemmet.
Men vid 00.30 vaknade Caspian. Skrekoch grät och vägrade somna. Så han fick sova mellan mamma och pappa i natt. Caspian låg och gosade med Tim hela natten sen. Men det tog sin tid iannan han ville somna. Roligare attkrypa runt i den sota sängen och prata. Tog lite över 1 för honom att somna.
Efteråt sov jag inte bra. Vaknade till och från hela tiden.
Sen kom åsk ovädret. Och då va det helt omöjligt att sova. Caspian sov sig igenom det iaf!
Caspian ville upp 7.30 som tur va är Tim hemma så han fick ta honom så jag kunde få sova. Och det va skönt, nu känner jag mig utvilad!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback