3 månader


Idag blir vår lille prins 3 månader, tiden går för snabbt!
Va på bvc och tog vacinet som dom ska ha vid 3 månaders åldern. Stackars mammas älskling så ledsen han blev :( Men gick snabbt över när pappa kramade han. Nu väger han 6700 g och 60 cm lång, stor pojke <3
Blev en massa gos med Caspian när vi kom hem, sen blev det middag, fläskfile, potatis och sallad, gottit.
Nu ikväll har vi tittat på familjen annorlunda, härligt med alla barnen :) Men måste va jobbigt för den familjen som bor i en 4 rummare med 9 barn, dom lär ju gå varandra på nerverna.
Har bakar fransbullar med, blev inte lika goda som vanligt, för jag glömde lite i receptet som jag skulle slänga i lite senare och då tog jag för mkt av det. Men dom dög iaf :)
Nu ska Tim massera mig sen blir det sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Så söt 3 månaders bebis :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback