Besök


Blev inget skrivande igår, blev för sent. Zophie va här igår, va jätte roligt :) Tim som hade varit på arbetsförmedlingen för att prata utbildning kom hem med semlor till oss och sen en fin tröja till Caspian :) På kvällen började jag och Tim kolla på paranormal activity den verkar vara rätt kass och jag fattar inte vad folk ser det läskiga i den!? Men ska ge den en chans i kväll och sen om det kommer i slutet av filmen :P
Idag har det städats och tvättats. Mamma kom hit en runda på en svag kopp kaffe, förlåt mamma, men det lät så roligt ;) Hon hade köpt blöjor till Caspian, tack så mkt det är alltid behövligt.
Därfter kom Tims faster Pia, hennes man Kalle och Tims kusin Lotta på besök. Caspian fick fina kläder och en filt utav dom. Lotta hade köpt med sig semlor så vårt fika som Tim hade varit och köpt tidigare på dagen när han gick hem från gymmet behövdes inte användas :P Mer till mig :) Hehe
När dom hade gått lagade Tim middag och sen diskade jag.
Bleckis kom hit en runda och fikade och pratade lite skit innan han skulle iväg och jobba.
Caspian har fått bada ikväll och sen ligga naken och sprattla på en filt. Gav han oxå lite massage med olja det tycker han om. Iaf när man massera ryggen och benen.
Börjar få sjukt ont i halsen, hoppas det stannar därvid så jag inte blir förkyld. Det är så jobbigt med förkyldning.
En kopp te, film och massa mys med min älskling <3

Nej Sassha jag kan absolut inget om hur man fixa blogg, Tim tyckte miin blogg så tråkig ut så han satte sig och letade fram massa sider så han kunde fixa den åt mig :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

HA ha ha....det var inte alls roligt.....KRAM/mamma

Postat av: sassah

ok :P får jag nog med ta och göra då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback