Försäljare

Sara och Linnea kom hit vid 8 i morse sen stack Sara och lämnade Linnea på dagis och sen kom hon hit här igen. Alltid lika trevligt :)
När hon hade gått städade jag.
Sen vid 17.15 kom en försäljare som skulle vissa en städ maskin och han gck för ca 15 minuter sedan :P Men jag måste säga det att sån städ maskin ska jag ha när vår ekonomi har redat till sig. Man fick ta den på avbetalning men som vår ekonomi är tar vi inget på avbetalning. Men frestande va erbjudandet. Städmaskin och 42 tum plattv för 250 kr i månadern.
När han kom så vissade det sig att jag kände han. Jag spelade teater för flera år sedan och varje år åkte teater gruppen till Lisseberg och då va alltid han med på dom resorna.
Men herregud va skitit det va trotts att jag hade damsugat innan, det va ju lite så man skämdes. Och vi som byter säng kläder varje söndag ja jisses va skitigt det va i våra sängar. Massa kvalster och så. Äckligt va det att se, lä'r nog ta ertt tag innan jag sover gott igen. Fy!
Och många av mina vänner lär få samtal från detta företaget för vi ville ha en vin öppnare :) Haha vi som inte ens dricker vin :P
Nä nu blir det en sen middag och sen krypa ner i vår kvalster säng :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Ja sånna maskiner är så roliga.. Hujja.. :-)

Postat av: mamma

Smutsen fanns säkert redan i påsen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback