Grillning


Idag vid 11 kom prästen för att prata om barn dopet som är på lördag. Fick välja låtar och kolla på ett papper där det står vad som kommer att hända. Kommer nog gå jätte bra. :)
Va jätte fint väder idag så jag, Tim, Caspian, Bleckman och Nova åkte ner till brunsparken för att grilla korv. Fy tusan va kallt det va. Jag hade en långarmad tröja, en flise tröja, en jacka, ett par lång kalsonger, byxor, strumpor, raggsockar, mössa och vantar, men frös ändå! Caspian han sov så gott i vagnen, han älskar att sova i den. Medans vi andra satt och frös. Eller jag stod och hoppade så mkt frös jag :P Och sen va det inte plogat vid grill platsen så vi fick stegra i all snö fram till platsen. Bleckman och Tim fick bära vagnen fram. Jisses vad skulle vi ut och göra?!
Caspian är så himla glad för Bleckman. Varenda gång han kommer så skiner han upp som en sol och börja jollra. :) Och Bleckman har så himla bra hand om Caspian med. Det är roligt att se att någon utav Tims kompisar tycker om barn och inte bete sig som omogna fjantar så fort Caspian kräks lite!
Mamma kom förbi en sväng innan oxå och lämnade det sista till dopet och gosade med Caspian. Caspian fick en cd med per dunsö utav henne.
På kvällen kom Sara, Martin och Linnea hit på en fika.Linnea hade köpt med sig en choklad till mig, hon är för söt den lille trollungen :)
Nu blir det strax sängen, har börjat få ont i halsen, hatar att ha ont i halsen, känner mig så ynklig då :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

bero nog på att han ha barn själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback