Helgen är slut

Trotts att man inte jobbar eller går i skolan känns det tråkigt när helgen är slut. Kan inte förstå varför, men helgerna är fortfarande detsamma, dom tar man vara på :)
Igår va Tims pappa här, han är här jämt nu mera, är väl för att han har blivit farfar som han kommer så ofta hehe. Han bjöd på semlor, jag som är så trött på semlor, men dessa var faktiskt jätte goda. Tydligen Maxis egna.
På kvällen kom Tofflan upp och en stund senare kom Sara, Martin och Linnea upp, trevligt :) Linnea somnade som en stock bara efter en stund så hon fick låna våran säng.
Idag har det stor städats. Bara det sista kvar, damsugning och skura golven, men det ska Tim ta. Jag har tagit allt annat.
Ikväll blev det god middag, kyckling på bedd, sallad med italiensk dressing och vitlöks bröd. Tar bara så lång tid att göra kyckling på bedd eftersom jag gör det i lergryta tycker det smakar så mkt bättre, men det gäller att förbereda. Lergrytan ska ligga i vatten länge och sen ska maten stå i ugnen i 2 timmar. Men den som väntar på nått gott :)
Tim har tatuerat sin kusin och henns dotter och nu är dom borta på statiol.
Ska hänga den sista tvätten för idag sen blir det film och mys <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

heej. hittade dig på fl.. :)

Kan du inte lägga upp några recept & inköpslistor? Vill överraska min sambo med lite extra god mat ;)

kram & grattis till Caspian :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback