Humhum

Livat ute i köket. Tim tatuera och dom diskutera för fullt :P
Ha verkligen inte orkat gå ut idag, trotts att jag igentligen borde gå iaf en liten sväng så man iaf får frisk luft. Men vädret va inte så lockande :P
I stället har jag suttit inne och försökt få ta i någon som kan tänka sig att ta Smulan. Vi kan inte ha henne längre. Hon kissar i Caspians spjälsäng hela tiden. Igår kväll märkte vi inte det förens han skulle lägga sig så Caspian fick sova hos oss eftersom hon har kissat ner både täcke, lakan och madrass. Suck. Så idag medans jag tvättade allt har hon självklart varit uppe i sängen och kissat på tvä bottnen. Jag är helt säker på att det handlar om avundsjuka och hade hon kommit till några andra så tror jag att det hade blivit bra. Men de flesta vill ha katt ungar och inga som kissar inne. Men jag hoppas vi hittar några vänliga personer. För att avliva henne vore hemskt!
Nu ska jag ta och diska medans Caspian ta sig en tupplur ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ni har inte funderat på att ge henne till katt kommando syd eller har hört om något som geter en andra chans elr nått sånt i Backaryd. ?

Postat av: Anonym

Hej! Är du säker på att katten inte är könsmogen och löper? för vår katt började hålla på sådär när hon var runt ett halvår, år. hon gick runmt och skrek hela tiden, i perioder. sen var hon tyst i ngra veckor och sen började hon igen. men när hon började kissa inne i vår säng så steriliserade vi henne och sen försvann allt det och hon mår mkt bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback