Ingen bull mamma!

Natten va inte alls roligt. Caspian grät och skrek om vart annat. Stackars mammas älskling så snuvig han är. Det är ju inte lätt heller när man inte kan snyta sig! Sen när han inte va ledsen låg han och sparkade med benen och flaksade med armarna som han brukar göra när han har tråkigt. Så det va ju inte lätt att sova för varken Tim eller mig.
Nu rinner näsan på oss alla tre. Hoppas det blir bättre tills på lördag då dopet är.
Linnea kom hit en runda och hälsade på. Fick låna en pilates dvd utav henne, ska bli spännande att testa :) Va jätte trevligt att ha henne är.
Bakade bullar, men hade självklart ingen koll på vad som fanns här hemma. Så när det skulle på med fyllning så saknades smör och kanel. Så irreterad jag blir på mig själv när jag inte kan kolla sånt först. Sån tur va räddade Emelie mig som skulle hit och tatuera sig hos Tim så hon köpte det, tack så jätte mkt :)
Men bullarna blev små och hårda! Jag är ingen bull mamma, snarare en muffins mamma ;)
Har suttit ute i köket och pratat med Emelie och Tim medans dom tatuerade. Och Caspian har suttit i knät och myst :P
Nu sitter han hos pappa och myser, snart ska han få bada och sen blir det att ta det lungt.
I morgon kommer min storebror :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback